Šejtán

24.12.2014 21:09

Jsem chlap až na kost..

Však už dosti, dost..

Dosti dostihů, dosti průšvihů…

Dosti hlouposti, či stupidity,

Musím Jinan jíti….tedy na východ..

Musím uhnout z dopravy,

Mám vás ruští zmetci plné hlavy..

 

Vánoce jsou krásný svátek,

Vraťme se však trochu zpátek..

Nejlépe na začátek.

 

Není santa, není satan, avšak já vím,

Že je šejtán….

Taká pravda šulíne, nevíš…

Proč bůh? Proč zlo? Buďme lidé, a ne loutky!!!!!!

Musím vás však dále rmoutit, neboť myslím, 

že jste hloupý- hňupe Putine!

Jen ti chytří, svobodní, tyto verše potvrdí:

 

Šejtán přišel, šejtán pravil:

Satan přišel, satan obludně pravil:

Nevzhledný Putin přišel, drze pravil:

Já jsem "rusocarosatan".! Mé oči jsou nejvíc krutě modré, a to je dobré. 

Já jsem vskutku ten Voloďa geniální...., co si myslí, že může světu vládnout...

Bohužel já VoloĎa car, jsem zjistil, že jsem jen muže cár.

 

Vím jen jedno, že když zlo,

vždy to na Putina padlo...

Všichni víme, 

on je šejtán,

on je satanáš- pro rusáky táta náš..

Car falešný, lživý, sprostý, ruský člověk musí dospít.

Vymanout se z totality, seznat z Evropy kvality.

 

Vsuvka-bohemicum: ruský car Putin, bývalý krutý šéf KGB, chtěl ovládnout svět..ale velmi brzy mu došlo, že bez dolaru je ubožák...momentálně je Hrdé medvědí rusko na pokraji totálního kolapsu ekonomiky a může za to jen jediný člověk. Putin. On plánoval již 5 let dopřed anexi Krimu. Nevyšlo mu to, tak kolem sebe kope jako zblázněný ruský kůň. Je to k smíchu báťuško

Možná si konečně i ti tví zpropagandovaní lidé uvědomí, co je to svoboda, demokracie, co je svoboda slova a kultury, co je prostě evropská kulturně- společensá vyspělost, které se proruské a asijské země nepřiblíží ani za 500 let. 

 

Jestli někdo způsobí, mnohalidské příkoří, 

bude to pan satanáš, car bátuška, vždyť ho znáš.

Jestl někdo něco kutí, 

Je to satan, mocný putin

 

Když pak vkročí angel, 

výsměch, líbat prdel..

Tak dopadly schůzky bez nás, 

Munich, Minsk, jak podobné...

Další Hitler bez soka, 

Další nemoc Evropy, 

Bez zbraní a bez šoka, 

neporazíš molochy.