Brzká setkání, mrzká poznání

20.03.2017 20:59

Ahoj všichni antipoláci. Poměrně dlouho sem držel pysk, avšak nyní vsadím na tuto básnivou kartu, bude to risk..ale skoro jistý zisk..tedy pokud hovoříme o určité formě antipropagandismu...: tu to je vy hovada, chtěly ste to, čubčičky, tak tadyx:

 

V této básni použiju všechno, klidně i humusácký techno,

tedy i neschválené info z NASA, stupid techno..

ale bude to fakt kunda klassa, bumbarasa pro dospělé..

Prostě a sprostě se tu rozdám a každýmu dám…

trochu sprosté, ale prosté, lží..

 

Nevadí mi Dán..spíše daň a Babiš..ikdyž..

Neva mi Nor, více norek, neva mi Fin, ale mor, ikdyž..

Nesere mě Jidiš..Však bolí mě Islám, v tom nejsem sám..i když..

Jejich jazykům, ani návykům, žel nehovím..ale hovnovím..

Cos však vím, že zde nejsme vládci..

 

Blízká setkání, kdy se namámí?

Kdy se poznají, lásku neznají..

Možná nás zabijí, aby přežili, možná nás stvořili..

Zdroj: Nasa images

 

Toto jsou andělé, toto jsou bohové, toto jsou strašidla.

Proč není obyčejným lidem dovoleno poznat pravdu a jejich pravidla..?

Možná stačí uvěřit..ale ne v boha, v pravdu..v naše skutečné tvůrce..

 

Znám pár míst, která za to stojí, 

Budeš-li to číst, nemusíš být podobojí..

Všichni se jich bojí...ale neví..možná to za to stojí..

 

Je jich údajně 57 druhů a na naší planetě se promenádují v různých formách..

Buďme připraveni...to je ale těžké, když nejsme jedno a všechno.

 

Boj proti alienům může nastat už velmi brzy, 

tak nebuďme neznalí a vůči přírodě drzí...

a hlavně neposlouchejme to sprosté techno..

 
Asmodeus: Roswell: https://www.youtube.com/watch?v=sVIBu8jk_3k